Regulamin

§ 1.Zasady posługiwania się stroną

  1. Sklep internetowy www.zabawkii.pl jest elementem składowym sklepu tradycyjnego o nazwie Świat Zabawek Stanisław Kondraciuk z siedzibą w Białej Podlaskiej przy ulicy Jatkowa 10 .
  2. Właścicielem sklepu jest Stanisław Kondraciuk zam.w Białej Podlaskiej.
  3. Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 3617. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Biała Podlaska. Regon: 030099452. NIP: 537-001-61-54.Jest zarejestrowana w GIODO.
  4. Kontakt telefoniczny z pracownikiem sklepu internetowego www.zabawkii.pl jest możliwy: pon-pt godz. 10:00-17:30. Sob godz. 10:00-14:30 pod nr 667 098 663. Możliwy jest także kontakt mailowy zabawkii@zabawkii.pl 
  5. W naszym sklepie mogą realizować zakupy osoby, które ukończyły 18 lat.
  6. Marki fabryczne należą do ich właścicieli i używamy je na stronach sklepów w celach informacyjnych.
  7. Środkiem płatniczym w naszym sklepie jest złoty polski (PLN).

§ 2.Sposób składania zamówienia

   W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w naszym Sklepie Internetowym.

  1. Przyjmujemy zamówienia na stronie http://zabawkii.pl .
  2. Głównym i podstawowym warunkiem aby zamówienie zostało zrealizowane jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.Wystarczy uważne czytanie tego, co podpowiada sam tekst formularza.W wypadku wątpliwości proszę szukać na stronie głównej okienka "pomoc".
  3. Natychmiast po złożeniu zamówienia, klient dostaje mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  4. Klient składając zamówienie zawiera umowę sprzedarzy zamawianych towarów ze sklepu.
  5. W zamówieniu klient dokonuje:
    - wyboru zamawianych towarów
    - oznacza sposób i adres dostawy
    - podaje dane do faktury(jeżeli jej potrzebuje)
    - wybiera formę płatności
  6. Zamówienia mogą być składane całą dobę.
  7. Zamawiający może modyfikować swoje zamówienie, lub je wycofać do chwili wysyłki. Może tego dokonać tel.: 667098663 albo mailem  zabawkii@zabawkii.pl
  8. Podawane ceny są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Cena widoczna w chwili zamówienia jest wiążącą i nie ulega zmianie w przypadku wzrostu lub spadku cen zachodzących w danym okresie.
  9. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen naszych towarów, rozbudowy oferty towarowej, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnej.
  10. Do ceny zamawianego towaru należy doliczyć koszt dostawy. Wielkość kosztu dostawy jest uzależniona od kuriera i ciężaru przesyłki.Podstawowe dane o kosztach przesyłki są widoczne w prawym dolnym rogu strony.Dokładne dane są widoczne podczas wypełniania formularza zamówienia,sam program automatycznie wylicza i sumuje dane wybrane przez kupującego.       

§ 3.Realizacja zamówienia

  1. Opieramy się na poprawnie wypełnionym formularzu zamówienia.
  2. Weryfikujemy, potwierdzamy zamówienie telefonicznie lub e-mailem.
  3. Potwierdzenie zamówienia jest jednoznaczne z jego przyjęciem przez naszą firmę.
  4. Ewentualne braki towarowe są konsultowane z zamawiającym: skreślamy je z zamówienia lub proponujemy alternatywę, zamiennik.
  5. W sytuacji, gdy są różne kolory,nazwy,rozmiary(mix) kupowanego towaru,to wymagany rodzaj wpisujemy w okienku "uwagi" w formularzu zamówienia,albo pracownik sklepu wybiera towar w sposób losowy.
  6. Przesyłki dostarcza firma kurierska GLS.Towar dociera na nastepny dzień.
  7. Jest też możliwość dostawy przez Pocztę Polską.Dostawa trwa 1-2 dni.
  8. Klient ma możliwość wyboru form płatności:
    -wpłata na konto,przelew ( płatność przed wysyłką)

     

    Dane do przelewu z konta:

    Numer konta:   43 8025 0007 0030 6463 3000 0010   

    Świat Zabawek Stanisław Kondraciuk

    ul. Jatkowa 10  

    21-500 Biała Podlaska


    -gotówką,za pobraniem (płatność u dostawcy,kuriera)
    -gotówką (przy odbiorze w siedzibie firmy: Biała Podlaska Jatkowa 10)
    -jest też możliwość płacenia kartą (online) za pośrednictwem systemu PayPal'a lub Płatności.pl.    
  9. Realizacja zamówień, które będą płacone przelewem następuje po  zaksięgowaniu wpłaty na rachunku naszej firmy.
  10. Dane potrzebne do dokonania przelewu przychodzą mailem potwierdzającym zamówienie.Można też je znależć na stronie sklepu w prawym dolnym rogu lub w okienku "O firmie".
  11. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem następuje w chwili potwierdzenia dostępności towaru.Najczęściej jest to tego samego dnia,w którym złożono zamówienie lub w najbliższym dniu roboczym.
  12. Wysyłka towaru z zamówienia gotowego do realizacji jest nadawana do godz.14(o tej godz.porzyjeżdża kurier po odbiór paczek).Zamówienia złożone po godz.14 będą realizowane następnego dnia roboczego.
  13. Mamy prawo odmowy realizacji zamówienia, które wzbudza nasze wątpliwości. Chodzi tu o brak numeru telefonu kontaktowego lub brak adresu e-mail. Są one konieczne do potwierdzenia zamówienia.
  14. Przy każdym zakupie wystawiamy paragon lub fakturę VAT.  
  15. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podjmuje decyzję o sposobie jego realizacji(częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia Klienta w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia.W takiej sytuacji zamówienie zostanie anulowane.Jeśli klient dokonał zapłaty za towar - sklep zwróci należność za towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.   
  16. Przesyłki zagraniczne muszą być w całości opłacone przed ich nadaniem poprzez PayPal lub PayU. Przewoźnikiem wysyłek zagranicznych jest Poczta Polska:
    - przewidywany czas dostarczenia przesyłki na terenie UE do 10 dni
    - poza UE 1-2 tygodnie  

§ 4.Reklamacje

1.Wszystkie produkty dostępne w www.zabawkii.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2.W przypadku umów zawieranych z klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
3.Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
4.W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości klient proszony jest o przesłanie opisu wady towaru.
5.W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt i przesyłki w ciągu 14 dni.
6.W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
7.W przypadku towaru objętego gwarancją producenta klient może reklamować produkt posiadający wady:
    a. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.  Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do autoryzowanego serwisu gwarancyjnego albo do sprzedawcy, który przekaże towar wraz z reklamacją klienta producentowi. Zaleca się, aby klient w celu realizacji swoich uprawnień wynikających z gwarancji dołączył dowód zakupu towaru. Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę reklamacyjną.
    b. korzystając z uprawnień przysługujących klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego wobec sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.

 

§ 5.Odstąpienie od Umowy sprzedaży.

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. 2014 poz. 827 ) każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. 
  2. Towar nie może być używany.  
  3.   Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  4.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem mailowo na adres:zabwkii@zabwkii.pl lub listownie na adres: Świat Zabawek Stanisław Kondraciuk ul.Jatkowa 10 21-500 Biała Podlaska.
  5. Tekst oswiadczenia jest dołączony jako załącznik do regulaminu(załącznik nr 1). 
  6. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wraz ze zwracanym towarem.
  7. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku. 
  8. Towar powinien być odesłany w ciagu 14 dni od daty odstapienia od umowy.
  9. Zwracamy wartość transakcji w ciagu 7 dni od daty otrzymania zwrotu..
  10. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  11.  Sposób zwrotu pieniędzy będzie każdorazowo uzgodniony z kupującym.

§ 6.Usługi nieodpłatne. 

Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:

1.Formularz kontaktowy

2.Newsletter

3.Poleć znajomemu

4.Prowadzenie Konta Klienta

5.Zamieszczanie opinii.

 

  §7.Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści.

a.Zamieszczając treści oraz udostępniając je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

 

b.Klient oświadcza, że:

1.Jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści

2.Umieszczenie oraz udostępnienie w ramach naszych usług, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą

3.Wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie

4.Wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

c.Klient nie jest uprawniony do:

1.Zamieszczania w ramach korzystania z naszych usług danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej

2.Zamieszczania w ramach korzystania z naszych usług,treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

 

d.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z § 8. Regulaminu.

 

e.Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług treści które mogłyby w szczególności:

1.Zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich

2.Naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności

3.Posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe)

4.Pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy

5.Naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

 

f.W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z § 8.Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z naszych usług,  w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.

 

g.Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach Strony Internetowej Sklepu.

 

§ 8.Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw.

-W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.

-Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia. 

 

§ 9.Ochrona danych osobowych Klientów.

Dane osobowe klientów pozyskane przez naszą firmę są poufne. Nie będą udostępniane innym osobom ani podmiotom - zgodnie z ustawą "o ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Klienci mają prawo wglądu w swoje dane,do ich poprawiania oraz do żądania skreślenia ich z ewidencji.

§ 10.Postanowienia końcowe

  1. Towary prezentowane na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
  2. Wszelkie spory wynikające z umowy zawieranej pomiędzy sklepem Świat Zabawek Stanisław Kondraciuk, a kupującym lub w związku z nimi będą rozpatrywane przed sądem właściwym. Poprzez sąd właściwy należy rozumieć sąd, w którego okręgu pozwany ma miejsce zamieszkania lub sąd miejsca wykonywania umowy. Wybór zależy od powoda i charakteru roszczenia.  
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyżądzoną przez produkt niebezpieczny.  

 

Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.05.2018.Umowy zawarte wcześniej są traktowane jako aktualne i obowiązują na poprzednich zasadach.

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

pdfFORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY